slut som artist!

ÄNTLIGEN är denna arbetsdag slut.
Eftersom jag var så risig så bestämde jag mig för att gå hem när jag gjort klart det jag skulle. Den planen funkade, med bara en liten detalj...
Allt mitt var klart 17:30....
Då hade jag vart på jobbet sen 7:15.

Pigg nu? inte så värst. Men efter en god middag, lite bastubad och sillinläggningar så har jag nu placerat mig i soffan.
Nu tänker jag jag inte röra mig ett smack mer. tror ni det funkar med Tuvaluva? neeeee....

På ett vis så var det ju skoj att jobba idag. Gjort lite blomsterkransar, många buketter med blåklint å prästkragar och andra fina saker.
Men att stå upp så många timmar i sträck, det blir jobbigare för varje vecka det. Dags att göra upp en plan tror jag om hur jag ska fixa att jobba på...

Nu: tv-häng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0