4 åR





Idag firar jag o min älskade 4 år!!!
Och det är nåt som är värt att fira minsann!!!


På 4 år har vi hunnit med en hel del, bla:
* Flyttat 4 ggr
* Förlovat oss
* Skaffat katt (men också sagt adjö till vår hund)
* Många motgångar men ännu fler fantastiska saker
* Vi har fått världens bästa dotter

Och förhoppningsvis så har vi många många år tillsammans framför oss.
För den här killen sörrni, honom håller jag hårt i!

Han är min kära, min sambo, min blivande äkta man (om han nu får arslet ur o friar nångång), och han är pappa till min dotter.
Och bättre pappa kan inte Tuva ha!


Kommentarer
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Japp :)

Fint namn!



Ja, man råkade ju klicka hem en beställning på över 3500 kronor.... Bikini kommer upp i bloggen sen.

Kram



Ps. grattis till er kärlek!

2011-03-16 @ 08:11:44
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0