bebis!

Nä jag ska inte ha bebis, men däremot ska jag o Tuva få gosa med en nyfödd. Lilla Tora har nog hunnit bli nån månad nu, men man är ju rätt nykläckt då med!

Eftersom den fina familjen är en av dom få vi faktiskt kan gå till så är det så vi gör idag. För solen skiner och det ser bara så skönt ut! + motionen (eftersom man smäller i sig semlor så måste man ju röra på sig med..) + det är gratis!
Det tar ca 45 min att gå enkel väg. Så en bit är det.

Det är bara hoppas nu på att det är inte är för mycket snö bitvis. Men det har körts både med traktor och med skoter där så det borde funka tror jag, om vi tar storvagnen. Ut i terrängen bara!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Jeez - jag är alltid impad över de som får barn att sitta stilla så länge. Här ska det minsann inte åkas någon vagn! :(

2011-03-02 @ 10:25:02
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0