efter lek å bus

2 timmar på öppna förskolan. Sen är man trött. Jag är ialla fall det. OCh visst hade man önskat sig en egen lugn stund när man kom hem, för att pusta ut lite. Men nix, det är ju slutsovet för damen här på dagarna så efter hennes tupplur i bilen så var det bara att väcka och busa på.
Slängde i mig 2 krov med bröd i farten eftersom det bara snurra i skallen.. Fast det vart nog bara en korv sammanlagt för min del, för när det vankas korv med bröd. Ja då kommer Tuva som en liten tiggande hundvalp!

I denna stund så hoppas jag på att telefonen ska ringa och att det är en person som säljer en tramptraktor. Ringde nyss på en annons men så svarar ingen! SÅ nu sitter jag här å är otålig och klurar på hur ihärdig man ska vara!?
Ett meddelande har jag lämnat så vi får se. Men den såldes så billigt så den är nog redan såld...
Men hoppas kan man ju göra! och vara en igel på telefonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0