en bättre dag!

Idag ska jag hämta ut mitt paket från HM, med min vårjacka!! Glatt överraskad är jag eftersom det stod att paketet skulle komma först om 2 veckor, eller nåt.
Synd bara att det är allt annat än vårväder. Så den får nog hänga ett tag innan den premiäranvänds...
Jag har ju ändå min rätt nya softshelljacka att glida omkring i!

Svullet öga-update: svullnaden är nästan borta nu, så yes! det blir öppna förskolan!
Så den här dagen verkar inte bli så rutten som gårdaden var, då jag bara ville skjuta mig själv.

Och imorgon ska jag ju jobba, och jag har ångest!!! tänk nu sätter det ju liksom fart... på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh så skoj!

Jag beställde en massa kldäer från Ellos häromdagen, men imorsen är leveransbeskedet kom visade det sig att allt utom två plagg var slutsålt. Ruttet och irriterande!



Men en vårjacka från HM kommer snart till mig med, fast inte billigare då.... ;)

2011-03-30 @ 14:07:36
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0