en bra morgon

God morgon!

Inatt har vi sovit bra allihop. Det händer inte ofta, så man blir glad när det väl händer!!!

Vi fick lite spontanbesök av Carro o Albin. Medan kidsen lekte så ställde Carro upp sådär som en god vän gör. Hon hjälpte mig ur en riktig knipa måste jag säga....
Hon offrade sig, och hjälpte mig att äta upp cheesecaken! hehe.

Tur att man har så bra vänner va?!

Idag vette tusan vad vi ska hitta på, jag å Tuvaluva. Det enda som står på agendan är att handla mat. Men vi tar det lite lugnt hemma först.
Vi har en ganska så mysig stund tillsammans varje morgon. Först äter vi frukost eftersom jag halvt svimmar om jag inte får i mig nåt att äta direkt när jag stigit upp.
Men sen, när frukosthetsen är över. Då sätter vi oss i tv-soffan och Tuva ser på nån film, jag dricker kaffe och bloggar lite (en annan är ju rätt less på dess filmer så vi ser om o om igen..)
Så även om vi pysslar med olika saker så sitter vi ändå bredvid varandra och myser.

Det är en bra start på dagen det!!



Det är inte helt fel att gosa under en filt på mattan heller!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är sånt man har vänner till =)

Ni verkar ha en riktig mysmorgon, du och Tuva!

2011-03-29 @ 10:23:17
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0