Ensam hemma

Det här känns konstigt. För det händer inte ofta. Att jag är ensam hemma. Ingen man, och framförallt inget barn!

Tuvaluva är hos mormor och ska vara där till imorgon!

Anledning: jag ska mota bort huvuvärken och S O V A ! ! ! ! !

Så dagens schema ser ut så här:

* Akupunktur -check!
* Film -check!
* Lunch- check!
* försöka sova lite, fast jag vet att det inte kommer gå
* yoga
* Plantera om tomaterna
* Pizza å film med Anders
* Bada bastu
* slappande framför tv:n
* SOVAAAAAAAA

Inte så dum dag va?!

Och njuta det ska jag! Och jag var taktiskt nog att städa igenom huset igår så det är rent o fint överallt.
Alltså kan jag jag bara slappa! Såna här dagar duggar inte så tätt så det gäller att passa på.
Och just nu är det inte så svårt att ta det lugnt eftersom jag är deck av akupunkturen...



Ha en bra dag, fina ni!!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vilken lyxig dag!!! Jag är såååå sotis! :)



Ha det så skönt och njut så mkt som det går. Kram!

2011-03-17 @ 13:40:24
Postat av: Cizzi

Vilken lyxig dag!!! Jag är såååå sotis! :)



Ha det så skönt och njut så mkt som det går. Kram!

2011-03-17 @ 13:40:39
Postat av: Alfva

Erkänn att du i slutändan bara blev rastlös? :) Det är svårt att ta det lugnt när man väl får tycker jag, även o mjag ofta drömmer om den dagen.. :D



Sov gott!

2011-03-17 @ 20:35:24
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jessica

Ågud vad det där lät skönt! Jag drömmer om precis en såndär dag (dock utan huvudvärk och akupuktur..och yoga..). Känner mig som en värdelös mamma som längtar efter att få ligga i soffan en heldagoch bara "vara"..men det är väl det som kallas lyx när man är småbarnsförälder.

2011-03-18 @ 08:40:40
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0