florist javisst!

Natten var, och det är knappt jag tror det själv, ASBRA!
Inte en endaste gång gick jag upp, och inte Anders heller! Kan inte komma ihåg sist hon sov en hel natt.

Själv sov jag med som en liten prinsessa. Annars är man ju en hejjare på att tajma in usla nätter när fisen sover bra. Men gårdagens yoga var ett intensivt pass så jag var helt slut när jag kom hem!

Och idag ni, idag ska jag jobba!
Smygstartar lite. Egenltigen är skulle jag inte börja jobba förrän om en vecka men det hade kommit in lite begravningsbinderier och jag behöver ju pengarna så några timmars jobb blir det!
Kan vara skönt att förberede lite inför den riktiga jobbstarten med.

Vaknade inatt och fick lite halvt panik. För nu insåg jag ju att jag inte längre är heltid mammaledig så mycket mer.
Det känns konstigt!!!!
Men är ju medveten om att jag varit hemma ungefär 8 månader längre än dom flesta så jag ska väl inte klaga. Men såklart blir det omställning...
Är nog ganska nyttigt för den extremt mammiga Tuva med att få hänga med nån annan än sin braiga morsa!

Men att få vara nåt annat än mamma och hemmafru (även om jag tycker att det är toppen) så blir det ändå skönt att få göra nåt annat man är bra på. Nämligen florist!


Bjuder på en begravningskrans som jag gjorde för några år sen:




Kommentarer
Postat av: Mamma Stinas Dagbok

Fin!

Ja, det är ju lite surt! Men jag har aldrig tid att gå i affärer heller. :)

2011-03-24 @ 10:31:03
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0