fredag! IGEN!

Sjukt snabbt veckorna går ju..

Natten var ganska mycket bättre. Nu när hostan börjar bli bra så sover hon gott i sin nya stora säng. Vi skulle nog bytt tidigare med facit i handen...
Men fortfarande som blir Tuva skitförbannad om Anders kommer in till henne när hon ropar. Bara jag som duger... Så det är liksom ingen idé för Anders att försöka ens, för det tar bara längre tid för mig sen att få henne att somna.
Eller ska han kanske kämpa på? ja jag vet inte. Det enda jag vet är att vi ger upp efter nån minuts skrik för hon blir verkligen helt förstörd.
Det känns som om hon behöver sin mami hur mycket som helst nu. Och ja, då ska hon väl få det med då. Även om en lugn natt i fred står högt på listan just nu....



Lilla Linlusen som är så himla medveten om när man knäpper kort på henne... Och hon har svårt att låta bli å flina! ♥


Eftersom det är sånt pissigt väder ute (snö, WTF!?!) så drar vi till öppna förskolan. 3:e gången den här veckan!
Stammisar, jojo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0