fullspäckad fredag!

Ja nu när man är en arbetande kvinna så är det ju lite extra skönt med fredag. Sen att jag bara jobbade igår och nästa gång förrän på torsdag. Hör inte hit!
Fredagar är alltid bra!

Dagen för oss är fullspäckad. Och inte hinner vi med öppna förskolan idag som jag tänkt eftersom jag jobbade 2 timmar längre igår än jag planerat...

To do list idag:
* Stödhandla lite mat. Måste ju ha fredagsgott med ju!
* Köpa tulpaner. Ingen helg utan tulpisar på bordet.
* Hämta en massa snittblommor som jag beställt
* Göra bordsdekorationer till morgondagens fest (anders syster fyller 40)
* Busa ute om det inte blir för dåligt väder.
* In till festlokalen för att styla till det lite!

Sen är det ju allt det vanliga med.. mat, vattna sådderna, busa, titta på Pippi.

Så det känns som om jag å Tuva har att göra idag!!



Mina finaste!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0