Glitter å Glamour

Det är ju jag i ett nötskal!

Ungefär...

Nu är det så att vi ska på Glitter & Glamour fest på lördag. Jippi.
Så nu gnuggar jag mina grå om hur jag ska glamoura till mig själv.

Första tanken var att jag har en svart klänning som iofs kanske inte är så glamourig men den funkar om jag slänger på mig ett par glittriga strumpbrax till. Men se det gick inte!
För inte i hela j-a Norrtälje går det att hitta glittriga strumpbyxor!
Och nu överdriver jag faktiskt inte. Jag, och en annan har fullkomligt dammsugit stan på strumpbyxor.
Ska det vara så svårt att ha svarta sådana med lite glitterstänk på?

Det säger väl en del om hur stort Norrtan är?

Så med andra ord, den idén sket sig.

Nästa idé är att dammsuga morsan garderod. Hon kanske har nån glittrig sjal eller nåt.

Annars får jag väl doppa skallen i en glitterburk!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tiara? Pråliga örhängen? You can do this! =)

2011-03-22 @ 21:02:07
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0