hit å dit, dit å hit!

DEn här förmiddagen har varit lååång. Alldeles för mycket har hunnits med, och då brukar ju tiden gå fort men det känns som om man avverkat 2 dagars fix på några få timmar.

- Upp o hetsa i sig frulle för att dra till öppna förskolan
- efter en timma där åker vi till Anders jobb och lämnar Tuvan där
- jag drar till tandläkaren. Vips vaps det går fort, 20 min sen är 2 minihål lagade och jag är 1000 spänn fattigare..
- Svänger förbi macken och köper en sallad som sen visar sig inte vara dagsfärsk...
- tillbaks till A:s jobb och hämtar Tuva
- åker åter till öppna förskolan för att busa lite mer, och få äta lite lunch.

Hepp!

Men nu när vi hemma igen och glor lite MoraTräsk och vilar lite. Sen går vi väl ut en stund antar jag.  Ska försöka få lite gjort då om Tuva är på humör. Snön framför växthuset är borta så jag kan börja rensa bort grenar o sten som jag inte hann i höstas.

Men först VILA! är helt j-a slut efter allt farande idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0