HM

Idag och imorgon har HM halva priset på några grejor, om man beställer på nätet..
Och hör å häpna. Vårjackan som jag spanat in var på rean. Hur ofta händer det liksom?!
Alltså var det meningen att jag skulle ha den.

Men för att undvika felköp så gick jag in på HM här i stan och provade ut färg och storlek. Det var väldig mycket folk vid just dom jackorna så jag gissar att jag var inte den enda med den planen!
Det hade väl vart typiskt mitt flyt om jackan tagit slut på nätet när jag kom hem. Men närå sörrni. Nu är det beställd!

Den här blev det, fast en kakigrön en:
Reapris 149:-

Köpte några caprileggins till Tuva med, dom kostade bara 24:50:- så jag borde väl ha köpt fler än jag gjorde. Men några par vart det. + några t-shirts till lillan med.

Jackan ska levereras i början av april. Tanken är att jag ska ha den när vi drar till Holland. Så jag hoppas den hinner komma tills dess...


Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag hade span på exakt samma jacka, men med leverans i slutet på april blir det inte mycket till vårjacka... :( Visserligen är vi borta större delen av april, men jag har ingen lust att springa runt i vinterjacka tills dess.. :D

2011-03-15 @ 17:34:18
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Mamma Stina

Nej, menar du det! Hur kan man ha missat det?!

2011-03-15 @ 21:50:54
URL: http://minbebis.com/blogg/stina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0