ingen bra kombo

Med undantag från att vi snabbhandlade mat och sen hämtade blommorna så har vi varit hemma hela dagen.
Det i kombination med att jag har saker som måste göras idag, det blir ingen bra kombo för ett totalt uttråkad och rastlös Tuva.
Mest gnäll är det idag..... Och jag försökte få henne delaktig i blomfixet med det slutade med avknipsade blommor, en arg mamma och en sur Tuva. Hej å hå!

Då hade man ju önskat att hon skulle sova en stund på dagen, sådär som alla barn gör i den här åldern. Så man fick en lugn stund själv. Men så är det inte här inte.
Hon sov visserligen under bilresan hem idag på förmiddan, men vad hjälpte det mig...

Ser framemot kvällen med chips och dip. Satsar på en tidig nattning av lillfjantan....

Ska bara fixa med blommorna i festlokalen först! Sen är det fredagsmys, tidigt i säng för imorgonbitti drar jag o mamsen till Stockholm och går på trädgårdsmässa. För att sen efter skynda oss hem så jag hinner till festen.

Gissa hur pigg jag kommer vara imorgonkväll?!?! d ö d ! ! !

Men det är kul när det är full fart med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0