jobbdags

Hinkar kaffe, väntar på att chaffisen med blommor ska ringa så jag kan lassa bilen full och dra till jobbet!
Vi ska nämligen göra så, om vi bara ska ha lite blommor att jag tar med dom på vägen till jobbet eftersom lastbilen ändå far förbi mitt hus och behöver då inte ta omvägen till mitt jobb.

Om det är en bra lösning, det vet jag inte. Allt jag vet är att tiden går och jag förlorar värdefull tid och framförallt värdefull lön! Så jag hoppas dom ringer snart....

Är jag sugen på att jobba idag? nä faktiskt inte. Men det kanske blir kul när jag väl kommer dit.

Är allmänt pessimistisk idag känner jag så jag får nog gömma mig för både kunder o arbetskamrater känner jag .
Så det är väl inte en fantastisk start på min återupptagna jobbkarriär....

Tuva är hos mormor o har lattjo lajban. Tur att det gått bra att lösa det fram till hon börjar på dagis (efter midsommar), och imorgon är det Anders som är hemma.
Blir fint det!

Nu ska jag sätta på mig mina fräsiga arbetsbyxor och ladda upp med massa varma koftor. För frysa är ju det värsta som finns, och jag vet inte om jag ska vara ute o jobba någe idag eller inte...

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0