Lång härlig kväll!

Igårkväll ville Tuva sova kl 19. Hon somnade direkt. Jag gick ner och var alldeles handfallen!
Vad skulle jag göra av all ledig tid nu då?

Det vart nyheterna då man satt och vart alldeles ledsen när man såg bilderna från Japan. Sen fick jag lite massage av Anders. Och en stunds yoga på det!
Allt detta innan kl 20.

Herregud, va det så att ha kvällarna för sig själv??!!

Och efter lite zappande så konstaterade vi att det var mest skit på tv. Så det vart Mello.... Tyckte Nick Borgs låt var bra och den dära Spring för Livet. Men inte gjorde jag nåt för att hjälpa dom, nä nån måtta får det vara. Har nog inte röstat sen sen jag var 12 år. OCh det är väl så det är. Att det är 12-åringar som röstar. Det är därför "snygg-småpojkarna" vinner.

Natten var inte fullt så hemsk, men uppgång k 6:30. Den här morgonen ville jag inte ha massa skrik å bråk utan jag gick upp med Tuva då. Trots att Anders redan var uppe. Men jag kunde gå och lägga mig ganska snart igen och sov på till kl 9. Jisses så skönt.

Och vad känner jag lukten av när jag öppnar sovrumsdörren? jo nybakade scounes!!
Han är fin han, karln min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0