lite sådär dagen efter..

Igår var det partaj. Jag sjöng singstar så det stod härliga till.
Varvade starköl med folköl och med vatten. Så man slapp bakfyllan. Och tur är väl det för jag blivit väckt en gång i timman och var tvungen att gå upp före 7...

Mindre nöjd med just det. Men gårdagkvällen var jättekul. Det kändes lite som förr i tiden. Vi kom fram till att det var ungefär 6 år sen som vi hade vår singstar-storhetstid. Då festade vi och sjöng varje lördag. På söndagen samlades alla igen för att bakishänga med film och pizza.

Ens helger ser ju en aningens annorlunda ut nu, men det var kul att gästspela lite i det gamla livet.

Tuva hade haft jättekul med barnvakterna. Lite ledsen o mammig var hon när vi skulle åka precis men det hade gått över snabbt. Jag fick också sms med jämna mellanrum så man inte behövde fundera.

Nu väntar jag på att Anders ska göra frukosten klar, sen ska jag försöka sova en liten stund!
Men sen när jag vaknat till liv igen. Då ska vi gå ut.

Solen skiner!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Låter toppen! Det är skönt att festa av dig lite då o då! :)

2011-03-21 @ 07:35:57
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0