MARS!

Hepp vad tiden går! Nu är det mars. Och det kan man väl nästan räkna som en vårmånad, eller hur?!
Kanske en aningens mycket snö än för att det ska kännas som vår. Men solen värmer och sådderna står i fönstrerna.

Hopp finns att det blir vår, i år igen!

Man längtar till man kan gå ut och spana vårtecken i trädgården. Snart får man se vackra snödroppar



I mars månad händer det mycket!

- Tuva blir 20 mån, eller 1 år å 8 mån...
- Vintern ska bort bort!
- Jag börjar jobba (sista mars..)
- Min älskade Anders å jag firar 4 år tillsammans den 16:e
- 19:e är det 2 år sen huset brann ner.... mindre skoj kanske...
- Åker på Trädgårdsmässan i slutet av mars i Stockholm
- Anders syster fyller 40 år och firar det med stor fest. Ska även ordna bordsdekorationer till festen
- Reunionafton hos Fröberg med singstar o fest!

Ja jösses ja vad med saker man ska hinna med... Måste ju även hinna njuta av den sista månaden som heltidsmammaledig.
Även om jag inte ska jobba så mycket sen så blir det ju inte alls samma sak. Ångesten börjar komma tickandes...


Har DU nåt speciellt att se fram emot i mars??


Kommentarer
Postat av: Alfva

Förutom att E fyller år är det helt tomt i vårt schema. Det lär väl fyllas på allt eftersom, men jag vet inte. Funderar på en konsert den 19:e, men är rädd att det bara är ungdomar och vi gamlingar! :D

2011-03-01 @ 21:56:47
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0