men helvete

Dagen började skit, i alla kategorier... Orkar inte skriva om röran, men det innefattar en galet mammig Tuva.
Jag håller på att kvävas, Anders är uppgiven och ledsen. Han behöver pepp men jag har för mycket med mig själv, och Tuva.
Båda var nog redo att ta sitt pick o pack och bara dra, åt varsitt håll.
Det blir en oerhörd frustration för Anders när hans dotter inte vill se honom, vill inte att han är ens i närheten.

Bara jag.
Bara Mamma.

Jag kan efter 2 timmar gå och lägga mig en stund, Somnar på en gång, vaknar av att svärfar ringer. Han måste få tag på Anders på en gång och det är mycket angeläget. Jag tror givetvis att det är nåt allvarligt som har hänt, slänger mig upp för att ge telefonen till Anders.
Det "angelägna" var att datorservern på jobbet har gått sönder. Men helvete. Visst är det angeläget för de som jobbar och det strular, men skaffa lite perspektiv över saker och ting. En trasig dataserver är väl för fan inte angeläget!

Allt det här har resulterat i en sprängande huvudvärk. Mår uselt just nu.

Men jag laddar med kaffe och alvedon för att orka stå upp. Tanken är att vi ska til Lisa idag i Upplands-Väsby.
Jag hoppas jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0