namngivningskalas

Idag har vi vart på fin namngivningskalas för söta Adrian. Är mycket imponerat hur bra det var organiserat och uppbullat med fika. Lite annat än hur vi hade det på Tuvas. Då var man trött som ett as, i nån slags amningspsykos och allmänt rörigt... Men det blev ju bra ändå det.
Tuva hade med hur kul som helst och sprang väl ett par mil där inne. Fram å tillbaks, fram å tillbaks...
Men några kort har jag inte bjuda på, för kameran den blev hemma.
Typiskt!!!

Nu har jag o Tuva kraschlandat i soffan och tittar på Bolibompa. Anders har jag satt på arbete. Nämligen måla nya sänggaveln som bästa Jim nu snickrat till. OCh det var så mycket bättre än jag trott, trots att det är jag som designat den med lite Jim-touch på det hela. Bra som tusan blir det ialla fall, så på tisdag borde vi få den på plats när det målats 2 ggr.
Alltså vankas det kort på hennes rum, kommer i nästa vecka!!!

Imorgon laddar vi nog på med öppna förskolan tror jag. Om inte min äckelruggkänsla som jag haft i mig idag utvecklas till en bombförkylning.
Jag ber till nån Gud eller Gudinna eller nåt, att jag får sova i natt!!! I need it! Badly!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Väntar med spänning på bilderna på Tuvas rum! =)

2011-03-06 @ 19:34:46
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0