och vinnare av "Tråkigaste mamman" är......

Idag har vi haft rätt så tråkigt jag o Tuvan... Handlat mat har vi gjort, men annars inte mycket... Städat badrummet räknas knappast när man är en busig 21 månaders...
Så man kan väl säga att vi går varandra på nerverna idag.

Vädret är så uselt som det kan bli, eftersom det snöar. Det gör i alla fall inte mig så särskilt sugen på att gå ut. Börjar ledsna någe så grymt mycket på alla kläder som ska, och framförallt all lera som släpas med in sen.

Gör jag nåt annat än städa bort lera nu förtiden? ne, inte mycket....

Less är jag med på att inte ha några pengar. Hade man haft råd att göra och köpa saker då hade vi ju kunnat haft fullt upp. Som att dra in till Täby Centrum eller så. Eller köpa skor o Arninge.
Men det är så förbaskat tunt i plånkan jämt!!

Det som inte matchar bra med att inte ha pengar är att surfa runt efter en klänning. Vi ska på bröllop i sommar nämligen och då vill man ju vara fin. Så det skadar inte att börja spana redan nu. Kollade nu senast in La Redoute. Där fanns mycket fint. Och så har jag en 40% på valfri vara. Så det kan nog bli nåt där. Kanske. Nångång.

Nu får jag väl ta och hitta på nåt med fian annars kanske hon anmäler sig nåt tv-program, typ "Barn byter bo"..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att du tar över den där titeln idag, för jag tror tamefan att jag bär den vinnarpokalen alla andra dagar om året...

2011-03-29 @ 16:56:49
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0