PIGG!!!!!!

Har en skum känsla i kroppen. Den känns bekant på någe vis, men ändå inte....
Känns som om jag ändå vart med om det förr. Fast kan inte komma ihåg när det var sist...

UTVILAD!!!!!

Gårdagen vart precis som jag hade tänkt mig + att jag faktiskt sov en timma på dagen. Och sen körde jag ett 12 timmarsrace inatt med bara lite uppvak (kattrackaren..).

Så nu har jag ätit frukost i lugnan ro och väntar nu på att mormor o Tuva ska komma hem.

Som man kanske skulle tro så skulle jag bli rastlös. Men icke! Det var skönt att bara ta det lugnt. OCh det bästa av allt är att jag inte hade dåligt samvete mot Tuva för att jag behövde vara utan henne ett tag.
Men om jag saknat henne? hell ya!!!
För jag vet ju att hon har haft det superbra hos momo o moffa! Dom tycker så mycket om varandra och behöver få sig sig dos med kramar och bus.

Sen blir det mathandling, en sväng på systemet. För imorgon är det fest mina vänner (alltså kommer min utvilad-känsla vara bortblåst snart igen. MEn men...)

och just det! huvudvärken är MYCKET MYCKET bättre. Så mission completed! Det ger vi tummen upp till!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att gårdagen gav "utdelning" =) Trevlig helg!

2011-03-18 @ 11:58:52
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tummen upp! :)

2011-03-18 @ 13:19:02
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0