spöad?

Va tydligen i slagsmål i natt. För ena öga är alldeles svullet. Så jäkla irriterande.... Hoppas det släpper under dagen, ser ju misshandlad ut, och vi som ska till öppna förskolan idag. Annars får jag väl spö av Tuva om det blir en lika trist dag idag igen...

Nån husdoktor bland läsarna? what to do?

Kan vara nån allergisk reaktion antar jag, är ju allergisk mot det mesta. Och igårkväll planterade jag om massa sticklingar. Kanske inte tålde nån av dom... Bara jag inte ser ut så här imorgon. För då ska jag ju jobba, och jag vill inte skrämma slag på kunderna.

Väntar nu på Kicki som ska sälja lite stuff till mig. Cykelstol och hjälm!
Sen är det bara punkan (på båda hjulen..) som ska ordnas, och ja just det. Snön ska ju bort med. Men SEN så ska det cyklas utav sjutton!!
Tuva kommer nog gilla det. Hon gillar ju fart och när det skumpar. För gupp finns det gott om här på grusvägarna!

Tänk, då kommer vi kunna cykla bort till våra vänner i Svanberga. Och att kunna göra det, det är lyx här på landet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0