sur å grinig

Igår låg ju blogg.se nere, men det verkar funka idag?!

Idag ska vi prova nåt nytt. Nämligen åka buss!! In till stan för att göra 2 ärenden. Vi ska hitta namnkalaspresent och så ska jag fota mig. Hade visst missat detaljen att mitt körkort gått ut, i januari... oooops!
Så nu är det lite bråttom att fixa ett nytt. Annars blir det inte bra alls inte.
Men då kom jag fram till att vi tar bussen idag. För vi har inte bråttom alls, och det är fint väder idag med så att vara ute mycket är bara bra!

Annars då, jo jag är på URUSELT humör. Nåt hände vid yogan igårkväll. Jag vart tvärförbannad! Yogan rör ju upp många känslor. Ofta känner jag glädje och tacksam. Ibland blir jag ledsen. Men igår vart jag arg! och det inte så lite heller. Vet inte på vem eller vad, känner mig bara arg på allt o alla.
Idag är det lite bättre men ÄH! och jag biter mig i tungan för att det inte ska gå ut över Tuva..

Angelica: vad tusan gjorde du med mig igår??

Så det ska botas med solsken o promenad. För jag behöver mig ett gott humör för att orka med att gå i affärer med en galen Tuva.
Hon är duktig att sitta i vagnen när vi är ute och ska gå. Men så fort man kommer in i en affär så får hon spel och ska knata runt själv.

Gissar att körkortsfotot blir sådär.....


Kommentarer
Postat av: Alfva

Man vet att man är gammal när körkortet måste förnyas... :S



Och jag lovar att hålla mig borta från Tuk-Tuks.. ;) Det var precis samma sak i Filippinerna med galna chaufförer.. :(

Vi ska iaf boka upp taxi med bilbarnstol till KhaoLak och Phuket, men Bangkok blir svårare...

2011-03-03 @ 12:50:03
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0