tänk va livet är ljust när man får sova!

Idag har vi sovit BRA! Var uppe två gånger bara (jag gick båda gångerna), och hon sov till kl 7:15. Ett tag behövde jag gå in till henne vid 5-6 tiden och sova med henne för att hon skulle somna om, vilket inte behövs längre.
Så framsteg!

Så nu när man har fått sova, tänk vad allt känns bättre då! Igår var jag redo att skjuta mig själv och tyckte livet i största allmänhet var piss. Inte ens öppna förskolan var så särskilt skoj.

Tuva verkar med vara på bättre humör idag och jag hoppas det inte blir ännu en dag där hon hakar upp sig på "mama, mama, mama, *andningspaus* mama, mama, mama".

Sole skiner och idag ska det bli 10 grader varmt! JIHAAAA. Så vi drar ut till Senneby och hänger med gammelmormor o gammelmorfar! Kamera, galonkläder ska med!

Idag ska käkas lera!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0