tisdagmorgon

Jobbstarten börjar närma sig för mig nu. Skräckblandad förtjusning!
Men idag är det hög tid att uppdatera arbetskläderna. Måste skaffa svarta trädgårds/snickarbyxor.
Så en sväng till Norrtälje står på schemat!
Ska även beställa blommor till Anders systers fest nästa helg. Jag fick uppdraget att greja bordsdekorationer!

I eftermiddag ska jag försöka skissa upp grönsakslandet så det går smidigt sen när man väl får börja gräva.

ca 50 kvm grönskaksland. Det ni!!!!

Annars var väl natten sådär som vanligt. Och den här timman tidigare som vi nuförtiden alltid går upp känns i kroppen.. Mellan kl 5-7 "sov" jag inne hos henne. Hon sov bra då, men det gjorde inte jag.... 
Men vet ni vad??!! På torsdag ska jag få sova!!!! Tuva ska då sova hos mormor o morfar.

Tänk så snälla dom är, min mamma o pappa! 

Kaffet urdrucket, dags att sätta fart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0