vad händer med mig egentligen??

Åkt buss, och köpt skor med klack. På samma dag!

Dom här 2 sakerna är så icke-Millan som det kan bli. Så vad är det som händer med mig?

Det kanske har att göra med att man ska förnya körkortet. Alltså man har gått och blivit lite gammal! Inte för att man behöver vara gammal för att gilla fina skor, utan mer att en annan kanske insett att det inte alltid passar sig att komma i sneakers...
Och bussen för att man kollat för mycket på "Lyxfällan" och blivit ekonomiskt medveten och ser sina chanser att spara några kronor.

Inte för att det är att spara pengar att köpa nya dojjor. Men HEY! Jag är ju ändå en kvinna!

Jag har redan fått en utskällning av min gode vän Fröberg att jag inte köpte skorna av honom, så jag säger inte vart jag hittade dom.. Fråga om ni vill veta. Kan ju säga att det inte är de dyraste märkesskorna direkt...
Men här är dom: Mitt livs ANDRA par klackskor!



Skitsnygga enligt mig och lite ballare så där. Och de enda som jag provade som jag kände att dom här kan jag nog röra mig någorlunda mänskligt i.
Funkar ju nu som inneskor men sen även ute när det är varmare.

Får dom godkänt?

Jannike:
tack för ditt tips. Håller det i minnet tills nästa gång.. Kanske inte behöver gå 10-15 år till nästa köptillfälle!


Och det där med buss funkade bra. Tuva tyckte hela grejen var skitspännande. Det enda som trasslade var när vi skulle gå av hemma igen. Då åkte vi en gammal buss med monsterhög trappa ner (och bor man på landet är det ont om upphöjda trottoarer..). Men hjälp fick vi till slut och då kom nästa problem. Bussen hade ställt sig så nära snövallen så jag fick lyfta upp vagnen på höga snön för att jag skulle kunna ta mig ut ur bussen.
Men i det stora hela gick det bra.

Summa kardemumma: Buss är bra när man inte har bråttom, det är fint väder och man inte handlar så mycket.
Och klackskor är ju rätt snyggt när man tänker efter! Även på mig!




Kommentarer
Postat av: camilla

Klackskor är skitfint! Man känner sej snyggare direkt, hur dålig dag man än må ha :)Köp stövlar också så du kan ha ute.. :)

2011-03-04 @ 10:58:52
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Jannike

Bra jobbat! Väldigt du!!! Vilket de som jag föreslog för dig kanske inte var. Men ändå - keep them in mind om du skulle behöva ett par mer klassiska någon gång ;) jag är mycket stolt. Gången i de där borde lösa sig ganska enkelt dessutom. Sommarens favoriter? Puss

2011-03-06 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0