cookies



Har bakat kakor här på kvällen. Kladdiga cookies. En chokladsugens dröm att få sätta tänderna i!
Men än har jag inte ens smakat. Jag ska pina mig själv en hel timma till.
Då har Tuvan förhoppningsvis somnat och jag ska se på reprisen av Så ska det låta, äta typ hundra kakor och dricka massa mjölk.

Bra kväll!!!


Tycker du att det är snålt av mig att inte dela med mig kakor till Tuvaluvan? No danger on the roof, den lilla prinsessan gilllar inte choklad... Hon har fått smaska på melon istället!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha ja här sitter man på diet medans andra har det bra ser ja! =P

2011-05-03 @ 19:47:20
URL: http://stortochlitet.blogg.se/
Postat av: camilla

Önskar man hade de lika bra, min älskar choklad!! (mammas flicka? :P) så ja får smyga med det :)

2011-05-03 @ 20:00:55
Postat av: Alfva

Haha... Hur gott lät inte det där?!



Fast jag önskar att hon ville fortsätta dricka välling eftersom hon behöver växa på sig mer. Och att lägga av en av de få saker hon ätit vettigt av (i sammanhanget) känns lite sådär...

2011-05-03 @ 20:38:23
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jannike

Recept tack!!! Eftersom jag håller på att äta ihjäl mig så kan jag ju få kämpa lite för sockret!

2011-05-04 @ 18:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0