dasslock!

Mår skit. Som ett gammalt dasslock nån har misshandlat ungefär.

Varför?

Jo jag får ju för fanken inte sova!!! Känns som om jag inte sovit på 2 år. De senaste 2 nätterna har vart helt skithemska.
Bara 2 nätter kanske ni tänker om ni inte riktigt hängt med... Men lilla fina Tuvaluva är inte en som sover bra. Inte alls.
Hon sover inte dåligt i perioder som alla barn gör. Utan hon sover bra i perioder, normalsömnen är usel!
Ibland får vi bra perioder, som nästan aldrig vart längre än en vecka. Sen faller hon tillbaks och sover som skit igen i flera veckor.

Nu ska jag väl inte måla fan på väggen när det än så länge var andra natten i den här omgången. Men statistiken är inte på vår sida att vi ska få sova i natt heller.

Inatt gav vi upp redan vid 3-tiden, då fick hon sova mellan oss. Och hur bra går det att sova för oss då när man har en dam som fäktas, sparkas och bökar som en besatt i sömnen. Men vi slapp springa upp hela tiden då i alla tiden.
För går vi inte upp till henne, då kommer ju hon ändå in till oss. Och då går vi tillbaks till hennes säng med henne. Vi går aldrig upp på en gång utan försöker vänta ut för det händer nångång vart 1000:e gång att hon somnar om ändå.
För det är drömmar som spökar mycket tror jag... Hon somnar alltid fort om, men för att vakna snart igen.

Så dagarna blir mest pannkaka för oss nu. Dagarna går till inget alls känns det som. Och jag som eentligen vara vill njuta och göra roliga saker med Tuva dom dagar jag är ledig. Men jag orkar inte...

så idag kära ni,i dag känns det hopplöst med det mesta.... Ska försöka vända på det....

Kommentarer
Postat av: Alfva

Blä, lider verkligen med dig. Hoppas du har fel och att ni faktikst får sova inatt. Man blir galen av att inte få sova!

2011-05-04 @ 10:39:50
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Cizzi

Usch å blä! Kan inte vara lätt... :/



Har ni gått på nån "utredning" om varför hon sover så dålig på nätterna? Jag vet några bekantas bekanta som hade problem med deras dotter och dom fick hjälp av nån som kom hem till dom och sov hos dom i en vecka, just för att hjälpa dom att lära dottern att sova på nätterna.

2011-05-04 @ 13:49:10
URL: http://cizzib.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0