....

Gårdagkvälle var inte som tänkt. Men den blev bra ändå. Vi åt middag hemma hos mina päron och därifrån hade jag inte så värst bråttom utan vi åkte strax efter 20 nångång för då trodde jag att Tuva var så trött så det skulle bli bums i sängen för henne. Nu vart det ju inte så, hon var helt enkelt uppe i varv för mycket. Så först klockan 21 var hon insomnad och klar.

Då var jag så trött så jag såg i kors. Men ville ändå se film och äta lite godis. Men filmen som jag laddat upp inför, "Blue Valentine" (som jag tydligen glömde nämna namnet på..), den fick jag inte tag på. Så istället vart den "För kärleken" som inte alls inbjöd till det tokbölande som jag faktiskt sett fram emot...
Men jag njöt ändå av en kväll hemma i lugn och ro, även fast den vart kort eftersom jag la mig för att sova tidigt...

För idag har jag jobbat igen. Och kunder, det kan jag säga att jag haft. Herrejösses vilket kaos med folk. Det kändes som om hela världen skulle köpa plantor idag.

Jag undrar hur många gånger jag sa: "Glöm inte bort frostrisken".

Men jag förstår att folk vill börja köpa sommarblommor nu. Men det snöade faktiskt så sent som i början av veckan....

Nu är det middag för vår del. Sen kanske en cykeltur. Om vi får på Tuva hjälmen. För det var inte bara det!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Aha, nä Blue Valentine har nog inte kommit ut än. Men när den gör det ska du se fram emot tokbölande, jag lovar!

2011-05-09 @ 13:35:57
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0