foglossning?!?!?!

Är det ens möjligt att få foglossning så här tidigt?!
Är inte ens i vecka 14 juh!

Hade skitont när jag väntade Tuva, och då började jag känna i vecka 18 nånting ordentligt, men jag hade känningar redan innan.
Sen tog det över ett år innan det slutade göra helt ont.

OCh nu verkar det vara på gång igen. Och inte bara på gång. Jag har redan jätteont, kan inte lyfta nåt alls. Att bära Tuva är en pina. JAg kan inte krypa på alla 4, för då hugger det i höfterna.

Ska det vara så här nu till det är dags? det är ju sjukt lång tid!!!

Jag kan inte tänkt mig att det är nåt annat än foglossning, jag vet ju hur det känns. Så här!!

Och visst vart det ju så att jag grävde lite igår. Inte alls mycket, men tydligen tillräckligt för att jag knappt kom upp ur sängen i morse.
Så idag är jag lite depp, att jag inte kan greja med min enda egna hobby som jag vill. FAN!


Kommentarer
Postat av: Alfva

Uff, kan inte ens tänka mig. Hade "bara" problem med ischias nerven där kring v16-20 eller nåt, men det var ju tillräckligt.

Har en bekant nu som är gravid. Hon har haft sånt foglossningsbälte sen v 12.. :( Så inte är det omöjligt, men jag hoppas det går över för dig!

2011-05-29 @ 20:29:38
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jessica

Det är ju relativt kort tid mellan dina graviditeter, så tyvärr så är det ganska troligt att det är foglossningen som spöker igen... speciellt eftersom du hade så besvärligt när du väntade lilla tjejen. Det tar ju tid att läka ihop... Jag hade problem ganska tidigt när jag väntade Tova också. Värst var ju när man är tvungen att bära på den lilla man redan har, det är ju liksom nått man inte kan "välja" bort att bära på..

2011-05-29 @ 21:26:13
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är ju relativt kort tid mellan dina graviditeter, så tyvärr så är det ganska troligt att det är foglossningen som spöker igen... speciellt eftersom du hade så besvärligt när du väntade lilla tjejen. Det tar ju tid att läka ihop... Jag hade problem ganska tidigt när jag väntade Tova också. Värst var ju när man är tvungen att bära på den lilla man redan har, det är ju liksom nått man inte kan "välja" bort att bära på..

2011-05-29 @ 21:26:41
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0