frajdäj

Fredagkväll.
Jag ligger deckad i soffan. Misstänker att Anders somnat bredvid Tuva, för det är väldigt tyst där uppe...

När jag kom hem från jobbet idag så vart jag överöst med kramar och pussar av Tuva. Då blir man alldeles varm i hjärtat! Hon är fin hon min lilla jäntunge!



Annars så blir det nog en rätt så ospännande kväll. Jag är trött som ett as. Anders ska jobba imorgon och kommer vilja gå och lägga sig tidigt.
Men jag är ledig imorgon, då får vi fikabesök. Men ska också klämma in ett loppisbesök! Vet att det just det årliga loppiset brukar vara bra. Många barnfamiljer brukar vara där för att sälja. Så lite kläder och saker till Tuva ska vi nog kunna fynda!!

Nu ska jag bara vila framför tv:n och vara den gravida tjockis som jag nu är!!!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Låter som en bra plan, när man är själv en hel helg med galna ungen får man passa på att vila när man kan! :D

2011-05-27 @ 21:37:51
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0