full rulle helgen lång

Kvällen igår vart ungefär lika spännande som jag trodde. Vore ju fint om den här pigga perioden i preggovärlden kunde börja snart... Är ju inte den roligaste sambon eller morsa nu för tiden...
Men jag mår inte så illa längre i alla fall, och det är ju bra. Så bara av det så känner man sig ju lite bättre!!

I helgen har vi mycket att göra. Om ryggen och vädret tillåter så ska jag så färdigt i grönsakslandet som jg borde gjort för länge sen.. Plantera ut alla plantor av sommarblommor som jag dragit upp själv. Ställa alla krukplanteringar på plats ute. Dom har fått stått i växthuset i flera veckor för att växa till sig innan dom kommer ut. Men nu är det så trångt i växthuset så jag vill ha bort dom!

Fikabesök både i dag o imorgon ska hinnas med. Samt loppiset idag!! Viktiga saker det!

Med andra ord kan det bli en finfin helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0