glad för mina vänner!

jahaja. Natten var.... som vanligt. Fast lite värre. Men det är väl med som vanligt.
Men jag har fått vila en stund på morgonen och nu äter jag frulle framför tv:n medans Anders å Tuva är ute och busar.
Jag ska med ta mig ut. Snart. Vet att jag piggnar på mig då.

Gårdagkvällen var helt toppen däremot! Tack brudar!!
Middagen vart jag bjuden på, och fick en fin fjärilslavendel. Jag skojade innan och sa att haha då ska jag minsann ta det dyraste på menyn...
Tror ni inte att det vart så med... haha!
Sen gick vi och tog en öl på ett annat ställe.

Att sitta ner, äta gott, få föra samtal utan att bli avbruten stup i ett. Jäklar vad nice det var!!!
Och jag tror att Anneli njöt massa med, det var hennes första kväll ifrån man och son på 7 månader. Inte illa!!

Nu ska jag pallra mig ut i växthuset. Har mycket att göra idag!! Skola om diverse plantor, så klart i grönsakslandet. Förhoppningsvis är så varmt att man kan jobba i bikini!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0