klagomuren!

Förra graviditeten skrev jag flitigt dagbok, eftersom jag visste att det skulle vara kul nästa gång. Alltså nu.
Förra gången i vecka 13 hade jag börjat blivit pigg och det var början på en bra period.

Är jag pigg nu? nix.

Men jag skrev var och varannan dag att "idag har jag sovit 2 timmar på dagen" "idag gjorde jag ingenting utan vilade bara framför tv:n".

Så där är den stora skillnanden. Den här gången får jag inte vila alls. Det är ju fullt ös på dagarna, och som jag önskade att hon sov en stund på dagen...
Men klarar alla andra det så borde jag väl fixa det med. Det är bara det att knackebanket har satt igång ordentligt igen. Och det rejält.
Det är då jag behöver vila i några dagar så brukar det minska igen. Men nu väntar arbetet i några dagar... suck

Ekorrhjulet är i full spinn.....

Idag blir det mathandling. Men jag tänkte pigga upp mig o Tuva med att ta oss till HM och fylla på hennes garderob. Har en sån där kupong "handla för minst 300:-, få 50:- rabatt". Och det är en del saker hon behöver.
Ska bla köpa trosor så vi är redo för potträningen sen!
Kan vara skönt att ta sig ut på stan en stund bara. Orkar jag så ska jag spana bolero med. Men vi får se....
Har engetligen inte pengar till vare sig kläder eller mat, men när det står minus på kontot varje månad så får det väl göra det den här månaden med...

Positiv jag är idag va?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, usch och fy för den där trötthetstiden nr man är gravid och har en liten att ta hand om moch ta hänsyn till. Vid första grav så är det ju bara sig själv man ska ta hand om... Men även om det känns jobbigt så fixar man det ändå =) Men ett gott råd är att ta hjälp av nära och kära (Tuvan verkar ju ha ett väldigt gott förhållande till mormor) för att orka, för det är inte enkelt att vara gravid, och med din huvudvärk måste det vara tio ggr värre!



Styrkekram!

2011-05-25 @ 09:24:55
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0