Let the hunt begin!

Idag är det jakt!
Klänningsjakt!!

Tuva ska jag snart lämna hos farmor, sen drar jag till Täby C och ska hitta en hel outfit till bröllopet. Jag undrar om jag nån gång förut har köpt just en HEL outfit?! Tror nog att det är första gången...

Eftersom jag är lost i modevärlden, och framförallt bröllopsvärlden, så har jag tagit en livlina.
Livlinan är Jannike som är mer exallterad än vad jag är inför detta...
Det är alltid roligare att ha shoppingsällskap och framförallt ett bra smakråd.

Jag som aldrig vart på bröllop (räknar inte med när jag var brudnäbb åt min faster när jag var typ 5 år). Så alltså har jag noll koll på vad som är lämpligt att dra på sig.
Som tur är så är det ett rätt så avslappnat bröllop vi ska på. Behöver inte ens vara långklänning. Så det borde inte vara nåt problem att hitta kläder kan jag tycka!

Bara den hära magen får plats med så!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dags att lägga ut lite magbilder kanske? Lycka till med shoppingen =)

2011-05-24 @ 11:05:34
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0