lyckad jakt!

Efter lite om och men så hittade jag en klänning. Det var inte så lätt som jag trodde att det skulle vara.
Vi kom snabbt fram till att jag måste ha en klänning som inte bara hänger rakt ner, utan har en skärning under boobsen. För i andra modeller såg jag bara fet ut...

Vi hittade till slut än som sagt. Och det som jag trodde skulle bli svårt var dojjor. Men det tog typ 5 min...
klänningen är inte så mycket "jag", utan lite småsöt småblommig sådär. Men med skorna så vart det kanon!

Ska ju inte klä UT mig till bröllopet, utan KLÄ UPP mig!!

Bidler lär väl komma sen, när det är dags....

Att det skulle var så knepigt att hitta klänningsrackarn berodde på allt är fanken småblommigt!!
Är inte så inne på den här superromantiska stilen som uppenbarligen gäller nu. Blommigt och pastelligt... Bjäfs!

Sen ska jag nu bara hitta nåt boleroaktigt. För det hann jag inte med alls.. Den ska vara i rätt färg, rätt modell, vara billig. Så med de kraven blir det svårt....


Äh, skit i det. Det här är ju ingen jäkla modeblogg!!!

Vad har jag mer att säga idag.. Inte mycket. Mer än att jag tog mig igenom eftermiddan och kvällen som en sömngångare i koma. Hade gett mycket för att få sova en stund på eftermiddan.
Men se det gick inte. För själv var jag med Tuva, och är det än.....

coh eftersom jag är själv nu, med en snarkande Tuva, så ska jag leka skåpråtta. Kanske har vi någe gott?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0