Och plötsligt händer det!

Natten som jag väntat på i snart 2 år, den var i natt!

Hon sov! HELT utan avbrott!!!

Nattingen gick ovanligt galant och hon somnade redan kl 19:30. Och sen sov hon, inte ett knyst på hela natten.
Hon vaknar antagligen av min väckarklocka, men istället för att då vakna ledsen så hör vi att hon börjar fippla lite i sin säng. Sen kommer hon tassande in till oss, med världens största busiga flin!



Sen var det bus i sängen innan det vart bråttom för mig att komma till jobbet...

Ska det fortsätta så här nu, eller ska jag få vänta i 22 månader igen till en sån här bra natt??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men vad sköööööönt för er!! Hoppas det håller i sig =)

2011-05-14 @ 08:35:33
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0