som vanligt igen

Lugn bara lugn. Allt är som vanligt igen. Med sömnen då förstås.
Så nu mår man som man brukar igen, lite sådär stekt bakis på nåt vis.

Det visste man inte innan man skaffade barn, innan Tuva. Att man skulle känna sig mer bakis nu trots att jag dricker alkohol väldigt väldigt sällan. Så kan det gå!
Men jag får väl vara glad för en superbra natt och tänka att det finns hopp om flera. Nångång.

Idag har vi mycket att se fram emot. Loppis blir först ut. Sen handla lite godsaker och ta oss hem till Angelica. Vi ska ha lite lunch ihop ett gäng brudar med barn. Det ska bli jätteskoj!
ikväll fortsätter vi i samma kompisanda och åker till Jim där det är fest och grillning.

Tuva ska vara med mormor o morfar då, och jag är lite sugen på att fråga om hon får sova kvar där....

Trädgårdsarbetet får vila (nästan helt) idag. Bara det vanliga vattningen och småpysslet. Regnet igår och inatt har förvandlat tomten till geggamojja igen. Men det är bra att det regnat. För då växer gräset bra!
För snart kan jag nästan säga att det skiftar mer i grönt än brunt. Snart!

ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0