vart lixom sommar!

Vilket väder vi har!



och gissa om man är sugen på att köpa nya fina vår och sommarkläder...
Fast idag ska pengarna gå till nåt annat, nämligen mat... Kanske inte riktigt lika skoj det.

Däremot så väntar en shoppingrunda inom några veckor. Vi ska på bröllop i mitten av juni och då ska ja ha en helt ny outfit.

Ni som bor i civilisationen, har det börjar komma in somriga klänningar i butikerna?!

Jag kommer bara få en chans att åka iväg till Stockholm så då måste det finnas att välja på...
Sen kommer jag nog tycka att det blir svårt att välja rätt sorts klänning. Har inte riktigt pejl på HUR fin man ska vara, vill inte komma med nån vardagsklänning men inte "för" fin heller....

Kanske ska försöka få med mig nån frivillig som klädråd. Frivillig?

Idag ska vi vara inne hela dagen. Eller NÄÄÄ!!! ute såklart!
Det blir det vanliga, pyssel i trädgården men också en sväng till Norrtälje. Mat ska som sagt inhandlas och måste med htta en doppresent till på söndag.
Och en till solhatt till Tuva. Den som hon har är nersölad med lera och det känns inte så kul att sätta på henne den när vi ska vara bland folk. För nytvättad och ren är den ungefär i 2 sekunder, sen är leriga händer på den igen...



Kommentarer
Postat av: Alfva

De somriga kläderna kom i mars och retade gallfeber på mig eftersom det snöade ute.. ;)

2011-05-11 @ 09:57:13
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: camilla

Jag vill (BEHÖVER) också köpa nya sommarkläder.. Jag kan inte för mitt liv komma på va ja använde förra året? oavsett, de sku antagligen vara för litet nu iaf :P

2011-05-12 @ 22:15:21
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0