work work

Idag är det torsdag. Alltså har jag jobbat idag.
Och varje arbetsdag känns som en hel arbetsvecka. Nu ska jag jobba både fredag och lördag. Alltså 3 dagar i rad, men föhopnningsvis kommer det inte känns som 3 arbetsveckor. Då tror jag nog att jag kommer att dö.

Sova fick jag väl inte göra så värst mycket inatt. Men lite i alla fall. För Anders sov inne hos Tuva större delen av natten. Tills hon kom på att det var far sin som låg där på madrassen. Då vart det protester minsann. Så vi bytte plats, och då sov hon som en ängel.... knasunge!!

Men inatt ni!! Då ska det sovas. Jamen jäklar anamma vad det ska sovas!!!
För Tuvaluva, hon sover hos mormor och morfar.

Vad skulle jag göra utan dom?! Förmodlingen dö. Då med.

Då kanske jag är lite pigg imorgon på jobbet. Jag hoppas det, för det kommer vara helt sjukt på jobbet då. Så lite energi kan ju vara fint att ha då.
Imorgonkväll väntar tjejkväll för mig och lillbruden. Anders ska bort.

Vi kommer inleda kvällen hos mormor och morfar där vi ska få middag (och jag är så glad att jag slapp bjuda in mig själv, utan vart tillfrågad av mamma. Men hade jag inte blivit det hade jag helt klart bjudit in mig själv ändå...), sen ska vi hem och då är planen att Tuva ska vara toktrött och vilja sova direkt.

Jag ska då äta snask, och kolla på en film som ska vara en snyftare, i alla fall enligt Alfvan!!
Kan passa fint, att sitta hemma själv och tjura en hel kväll!!!
Kan ju tillägga att Anders tycket jag är lite smått dum i huvudet som planerar en böl-kväll.
Men jag ser fram emot det!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Man behöver böl-filmer ibland.. För att rensa ur systemet liksom =) Män förstår inte det ;P

2011-05-05 @ 21:38:57
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Alfva

Vilken film är det då? :o



Säger som Jessica. Ibland behöver man verkligen böla ur sig, det är ju bara så!

2011-05-05 @ 22:02:09
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0