1 månad till tododate!

IDag är det den 6 november. Och ni vet ju, mitt magiska datum är 6 december.
DET NÄRMAR SIG!!!!!

Vore ju faktiskt fint om bäjbin kom ut nästa vecka nu när jag fått vila... Men jag VET ju, det är ju ett tag kvar tills det är dags.
Men, jag har bestämt, att jag inte längre ska försöka stanna upp förvärkarna längre nu. Inte vet jag om man kan styra det så (troligtvis inte, den kommer när den är helt redo såklart), men jag tänker ändå inte försöka lugna ner magen utan snarare trigga igång det ännu mer när det sätter igång.

Igårkväll vart jag faktiskt lite nervös. För då fick jag två förvärkar på raken som gjorde ONT!
Men som vanligt, det la sig under förnatten.....

Och så här då är magen i slutet av vecka 36. Big Mama,



Och magen den sjunker o sjunker. Snart släpar den väl i marken...

Som jag sagt förut, så är jag SJUKT taggad inför förlossningen.
Så kom igen och ge mig lite smärta. Testa mina gränser!!
Jag tror att jag kommer få världens adrenalinkick när det väl börjar göra ont!! När jag liksom vet att nu jäklar, det är nu det händer.
För det är ju så, att det är 2 barn som vi ska ha. Inte fler. Även om man aldrig ska säga aldrig så... nä. Sen räcker det. Alltså blir det här min andra och sista förlossning. Så den ska jag på nåt vis försöka njuta av, Så sa jag om graviditeten med när jag var nypreggo, men den tanken försvann rätt fort när allt ont började.

Så därför ser jag fram emot the grande finale!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0