En sista sväng

Vi börjar få en förkyld Tuva här hemma... Nu håller vi bara tummarna för att det blir en lindrig en, för allas skull...

Jag har börjat drömma jobbiga förlossningsdrömmar. Oftast handlar de om att jag inte hinner in till BB.
Inatt var drömmen att jag ringde i panik till Anders som jobbade och hade en timmas resväg hem (som det kanske blir imorgon... vilket jag inte gillar..). i drömmen säger jag att han måste hem. NU.
Men då börjar han surra om att han har butiken full med kunder och kan inte åka än på ett tag. Samtidigt som jag börjar få krystvärkar och har en snorig skrikande Tuva som klänger på mig.
 

Det här drömde jag precis innan jag vart väckt att Tuva, då var jag alldeles svettig och skitförbannas på Anders...
Jag är ju lite nervös inför den helgen, för det passar liksom inte så bra att bebisen kommer just nu.
Anders ska då kanske jobba långt bort på lördag, Ida kommer hem och henne vill jag träffa + att mina päron inte är tillgängliga förrän på söndagkväll...
Så nu får magen hålla sig lugn i 2 dagar. Skulle det sätta fart så löser sig ju allt ändå. Vi har Anders mamma som jourar i helgen. Men jag vill att Tuva ska vara med mina föräldrar när vi är på BB, så är det bara...

Idag får skruttan och jag sällskap av mormor. Igen.
Vi ska på förmiddagen in till Norrtan. Jag har några småklappar o födelsedagspresenter att ordna. Men detta kommer bli den sista svängen på stan innan bebisankomst.
Efter det så blir jag avsläppt här hemma och Tuva följer med till mormor några timmar så jag får sova.
För det kommer jag nog garanterat behöva!

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

jaaa man drömmer helt sjuka grejer som gravid alltså gud, haha!

2011-11-25 @ 09:23:41
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0