gräsänkling

Efter en lite smårörig morgon har vi nu sagt hej då till Anders för några dagar och fått Tuva till dagis, så sitter jag äntligen i soffan med en kopp kaffe. Och har lite slagsmål med mobilen... Försöker få till spotify, eftersom jag faktiskt har premium gratis i ett halvår så är det ju verkligen på tiden att jag fixar med det! Men det var ju inte bara, inte för en som är en rookie på det här med smartphones...

För vad jag ska göra idag kräver music. Jag ska tvätta växthuset med såpavatten. Och det är väl det minst spännande med växthus...

Förvärkarna la sig under natten som tur var, men har satt igång nu igen.. Men som sagt så har jag sagt till bebben med den strängaste mammarösten jag har: stanna där du är i några dagar till!!!!

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Tänk vad konstigt, för när jag hade mina sammandragningar förra graviditeten var det ju tydligen jätteviktigt att se så att jag inte var påverkad. Även en kompis barnmorska kollade henne med förvärkar i v 34, dagen innan hon skulle på Tillväxt UL. Olika från ställe till ställe uppenbart...



Klart h*n håller sig kvar några dagar till! Den 11:e tycker jag är ett bra datum! ;)

2011-11-03 @ 10:47:45
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0