jag vill med!

jag vill med.. julpynta!!!!

Så idag ska det ske! Tuva får hjälpa till...
Först blir det en sväng till blomsteraffären (är ju tvungen att köpa blommor som alla andra nu när jobbet är stängt för säsongen. Ja jag betalade ju på jobbet med, men där kunde man beställa hem lite roligare amaryllissorter än vad som är standard).
För utan blommor så blir det inte rätt...
Och sen kanske baka lite julbröd med att fylla frysen.

Så nu minsann...
- in till ett troligtvis kaotiskt Norrtälje (iofs till bara en affär med ändå..)
- julpynta huset
- baka julbröd


ENSAM med en Tuvaluva. Som dessutom visat sin grinigaste sida här på morgonen (dumma förkylning..).
Realistisk plan för en höggravid Millan? nä...

Gissa vem som kommer ligga att flåsa på soffan när Anders sen kommer hem?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det lät sjukt jobbigt faktiskt :/ Hoppas allt gick bra! Du vet ju att belöningen är soffa sen iaf :)

2011-11-26 @ 12:31:36
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Jannike

Jag gissar på Tuva! ;)

2011-11-26 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0