jahopp...

Tydligen kan man ha förvärkar som gör riktigt ont... För det hade jag inatt...
Det lugnade sig inte under förnatten som det brukar, utan istället så vaknar jag strax efter 01 av att det gör ont. Ordentligt ont!
Får några såna värkar ca var 15:e min innan jag somnar om. Vilket tar tid. När jag vaknar nästa gång har det lugnat ner sig lite.
Nu har jag "bara" "vanliga" förvärkar här på morgonen....

Hade jag inte haft några känningar alls innan hade jag börjat packa det sista till bb-väskan och gjort mig helt klart. Men nu är man ju skeptisk in i det sista....
För det gjorde ont, och det ska väl ändå inte förvärkar göra. Trodde jag. Men tydligen jo...

får jag svära lite? BRA! För det börjar bli så in i helvete jävla tröttsamt med det här!!! Det blir allt svårare att ladda om och hålla humöret uppe..
Jag måste ha en förbaskat otrevlig kropp att bo i, eftersom det görs rymningsförsök hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Usch, jag förstår inte varför du måste ha så jäkla ont hela tiden.. :( Det låter ju bara orättvist! Inte för att vill ha något av ditt onda - nej nej - håll det för dig själv tack - men någon balans måste det ju finnas.

Å andra sidan kanske du tycker förlossningen är skitenkel när du fått öva dig? Ja, vi håller tummarna för det!

2011-11-11 @ 09:58:29
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0