kroppen gör sig redo!!

Jag råkar nu veta att det händer grejer här inne i mig....
Få inga bilder nu, men efter lite egna undersökningar så har jag nu lite koll.
För 1 vecka sen så var limodertappen hård och inte alls någe mogen.
För några dagar sen så fanns det bara som en liten mjuk knapp av den.

Alltså händer det saker här. Det var ju för nån vecka som förvärkar ändrade karaktär, och det var då för att det började förbereda sig där inne. Behöver jag säga att det är förjäkla skönt??!!
Även om det kan ta ett tag till, så vet jag att förvärkarna nu gör nån nytta ialla fall.

Sen har jag ingen koll på hur länge man kan gå med den här lilla "knappen" innan det sätter fart.
Jag vågar väl inte hoppas för mycket på att det sätter igång snart, men då borde kroppen defenitivt vara redo för en hinnsvepning nästnästa vecka....

Och sen kan man väl säga vad man vill om det här med att undersöka sig själv. Det ska man väl inte göra alltför mycket. Men så länge man inte tryckt ner handen i gödselstacken precis innan så tror jag inte att en snabbkoll skadar....

Så nu hejjar vi på förvärkarna!!!! HEJJA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0