måndagmorgon

Nä, fika-metoden fungerade inte...

Min plan med att få en Novemberbebis verkar gå åt skogen. Månaden är ju snart slut. Hmpf!
Men det slog häromdagen, att om kanske max 2 veckor (eller 3 om jag går fullt över tiden) så är faktiskt bebisen ute.. Jag går ju inte och tänker på att annat än att jag vill att den ska komma ut. Men på nåt vis så gick det då verkligen upp för mig, och att när den än kan tänkas komma ut så är det snart. SNART!
Nästa tisdag är BF så nu kan det verkligen bli NÄRSOMHELST!

Och i och med att det känns att det är så kort tid kvar så har mitt humör blivit betydligt bättre!
Jag ser verkligen slutet på den här graviditeten! Att jag njuter av den sista tiden är väl att ta i, men jag kan ändå se det spännande med den här slutspurten, och längta ännu mer.
Så just nu är jag ganska redo och peppad inför bäjby-ankomsten. Kanske beror denna sinnestämning på att jag sov relativt bra inatt (eller rättare sagt, Tuva sov gott och kom inte in till mig förrän kl 06. Bra natt!).

Idag så är det tänkt att Farmor ska förbarma sig över Tuva. Dumma mig glömde ringa igår och kolla av läget, men jag tror att planen är att hon ska komma och ta med sig Tuva hem till sig och baka pepparkakor... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0