marabou-metoden!

Det sägs ju att för att kicka igång en förlossning som är lite på gång så kan en dos måbrahormoner Oxytociner hjälpa till.
Man kan pilla på bröstvårtorna eller se till att få orgasm. Men jag försöker mig på en annan variant ikväll!

                                                                           Choklad!!!
                                                      
Lite oxytociner ska ju frisättas när man svullar choklad (och laktospiller i mängder för min del...).
Och eftersom jag inte vet hur mycket choklad man egentligen behöver äta så är det nog bäst att jag äter lite till.

Och det är nog lika bra att äta lite choklad varje dag nu. Utifall att!!

Eller hur?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0