pepphelg!

Igår kom jag fram till att nu är det peppningsdags! Det ska göras i 2 steg. Första går av stapeln idag. Jag ska in till stan en sväng och tröstshoppa. Troligtvis kommer jag hem med noll saker men då har jag åtminstone kommit ut en sväng (för se det är inget som sker så ofta nu för tiden...) och gör jag det nu direkt när affärerna öppnar så kommer jag hinna vila en stund innan dagishämtning.

Steg 2, det bästa! Enkelt med genialiskt! MAT!
God mat, hela helgen lång. Förrätt och efterrätt varje dag hela helgen och massa annat gott!!
Vi ska njuta av kräftor, pannacotta, räkor, glass mm.
Anders behövde inte direkt nån större övertalning för att gå med på den idén, och även fast vi äter lite godare mat jämt på helgerna så vart vi båda alldeles till oss! Så ikväll ska vi fortsätta spåna....

Så om vi bortser att Anders ska jobba på lördag så ska den här helgen bli så jäkla mysig som en helg kan bli!
Bra filmer, kramar och förhoppningsvis alla friska och glada, och som sagt. God mat i mängder!!!

Detta brillianta beslut fick mig på ett utmärkt humör! Nu gäller det bara att bestämma VAD vi ska äta..
Varför inte skippa varmrätten och bara äta en massa förrätter och efterrätter hela helgen?! det är ju ändå dom som är godast....

Kommentarer
Postat av: Alfva

Vilken otroligt bra idé! Jag kommer nog göra så på slutet - proppa i mig det jag är sugen på. För sen när man ammar (om det funkar den här gången - är ju inte att ge sig tusan på) så var det en jäkla massa saker som iaf A fick ont i magen av och jag fick hoppa...



Shoppa loss! ;)

2011-11-10 @ 12:21:47
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0